PR blog

Hogyan kommunikáljon egy cég a koronavírus idején?
Egyre biztosabbnak látszik, hogy a COVID-19 koronavírus az egész magyar gazdaságot meg fogja rázni, ez alól sajnos kevés cég lesz kivétel. Igyekszünk néhány tanácsot adni, hogy mit tud tenni egy vállalkozás annak érdekében, hogy minél kevésbé rázza meg pénzügyileg ez a válság.

A 10 legnépszerűbb közösségi média blog, amit érdemes követned
A közösségi média használata a marketingben és a pr háza táján, de még a B2B pr területén is már rég óta megkerülhetetlen minden vállalkozás számára. Olyannyira, hogy egy Facebook vagy LinkedIn oldal megléte egyfajta bizalomépítő elemként is működik: hiánya esetén megrendülhet a bizalom az adott cégben.

Miért van szükség online versenytárs elemzésre?
Egy ideális piacon nincsenek versenytársaid, csak te vagy egyedül. A Google-ban rákeresve a termékeidre vagy szolgáltatásaidra, csak a te weboldalad jelenik meg, így minden érdeklődő ott landol és tőled vásárol.

A tartalommarketing is pr?
A pr szakma és a tartalommarketing szakértők látszólag nem értenek egyet, pedig szerintünk egyszerű a válasz.

We put the PR in GDPR – Mi köze a pr-nek a GDPR-hoz?
Közel egy éve a csapból is az Európai Unió új adatvédelmi rendelete, a GDPR folyik, mely 2018. május 25-től alkalmazandó. De mi köze ennek a pr-hez?

Esettanulmány – B2B cég piaci újrabevezetése pr eszközökkel
Mit tehet egy informatikai cég, mely egy nagyvállalat fejlesztő partnere volt, de termékét szeretné elérhetővé tenni szélesebb körnek is? Klasszikus pr eszközökhöz nyúl.

Mi az a CSR és mi köze a pr-hez?
A CSR, azaz a vállalat társadalmi felelősségvállalása nem egy kampányszerű akció, hanem egy szemléletmód, ami irányítja és meghatározza az egész menedzsment attitűdjét. Ideális esetben az egész céget áthatja, és minden munkavállaló ezek szerint az értékek szerint cselekszik.

Mi az a PESO modell?
A jelenlegi kommunikációs trendek alapján egyre inkább elmosódik a határvonal a sales, a marketing és a pr között. Mi azért szeretjük megtartani ezt a felosztást, mivel mások a mérőszámok, más a közvetett cél és más a feladata ennek a három funkciónak.

Hogyan lehet mérni a pr-t?
Szinte minden ügyfélben felmerül a pr ügynökségével folytatott munkája során, hogy mi legyen a mérőszám, ami alapján a projekt vagy az együttműködés sikere láthatóvá válik. Egyáltalán kell-e és lehetséges-e mérni a pr-t?

Mi az a pr-cikk?
A jelenleg elterjedt vélekedés szerint a pr-cikk a médiában hírként, beszámolóként, interjúként bemutatott, szerkesztőségi tartalomnak tűnő, ám igazából fizetett megjelenés. Ez azonban korántsem igaz.