PR blog

Hogyan kommunikáljon egy cég a koronavírus idején?

Hogyan kommunikáljon egy cég a koronavírus idején?

Egyre biztosabbnak látszik, hogy a COVID-19 koronavírus az egész magyar gazdaságot meg fogja rázni, ez alól sajnos kevés cég lesz kivétel. Igyekszünk néhány tanácsot adni, hogy mit tud tenni egy vállalkozás annak érdekében, hogy minél kevésbé rázza meg pénzügyileg ez a válság. 

A 10 legnépszerűbb közösségi média blog, amit érdemes követned

A 10 legnépszerűbb közösségi média blog, amit érdemes követned

A közösségi média használata a marketingben és a pr háza táján, de még a B2B pr területén is már rég óta megkerülhetetlen minden vállalkozás számára. Olyannyira, hogy egy Facebook vagy LinkedIn oldal megléte egyfajta bizalomépítő elemként is működik: hiánya esetén megrendülhet a bizalom az adott cégben.

Miért van szükség online versenytárs elemzésre?

Miért van szükség online versenytárs elemzésre?

Egy ideális piacon nincsenek versenytársaid, csak te vagy egyedül. A Google-ban rákeresve a termékeidre vagy szolgáltatásaidra, csak a te weboldalad jelenik meg, így minden érdeklődő ott landol és tőled vásárol.

A tartalommarketing is pr?

A tartalommarketing is pr?

A pr szakma és a tartalommarketing szakértők látszólag nem értenek egyet, pedig szerintünk egyszerű a válasz.

Mi az a CSR és mi köze a pr-hez?

Mi az a CSR és mi köze a pr-hez?

A CSR, azaz a vállalat társadalmi felelősségvállalása nem egy kampányszerű akció, hanem egy szemléletmód, ami irányítja és meghatározza az egész menedzsment attitűdjét. Ideális esetben az egész céget áthatja, és minden munkavállaló ezek szerint az értékek szerint cselekszik.

Mi az a PESO modell?

Mi az a PESO modell?

A jelenlegi kommunikációs trendek alapján egyre inkább elmosódik a határvonal a sales, a marketing és a pr között. Mi azért szeretjük megtartani ezt a felosztást, mivel mások a mérőszámok, más a közvetett cél és más a feladata ennek a három funkciónak.

Hogyan lehet mérni a pr-t?

Hogyan lehet mérni a pr-t?

Szinte minden ügyfélben felmerül a pr ügynökségével folytatott munkája során, hogy mi legyen a mérőszám, ami alapján a projekt vagy az együttműködés sikere láthatóvá válik. Egyáltalán kell-e és lehetséges-e mérni a pr-t?

Mi az a pr-cikk?

Mi az a pr-cikk?

A jelenleg elterjedt vélekedés szerint a pr-cikk a médiában hírként, beszámolóként, interjúként bemutatott, szerkesztőségi tartalomnak tűnő, ám igazából fizetett megjelenés. Ez azonban korántsem igaz.

Pro/Business Consulting
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.